Loading cart
Közlemény
Tisztelt Partnerünk!
Tekintettel a kialakult járványügyi helyzetre közös érdekünk, hogy együttműködésünk folytonosságának megőrzése mellett ügyeljünk egymásra, óvjuk mindenki egészségét.
Jelen információink szerint nem kizárható annak lehetősége, hogy cégünk csak késedelmesen tudja teljesíteni a megrendeléseket.
A lehetséges késedelem elsődlegesen alkatrész-, eszközhiány, humánerőforrás kapacitások csökkenése, illetve szállítási okok (torlódások, kamionstop zónák, előre nem látható útlezárások, elterelések, szállítási kapacitásban felmerülő hiány) miatt alakulhat ki.
Ezúton tájékoztatjuk Önöket két fontos változásról:
- határozatlan ideig szüneteltetjük a késztermékek telephelyi átvételét (csak kiszállítással tudjuk megoldani a termékek átvételét),
- szállítópartnereink tájékoztatása alapján - az intézkedés visszavonásáig - az 1,7 méter feletti csomagokat nem tudjuk kiszállítani.
Az előállt helyzetet, amennyiben az szerződésszerű teljesítésünkre kihatással lesz, olyan ellenőrzési körünkön kívül eső, a szerződéskötés időpontjában előre nem látható (vis maior) körülményként értékeljük, mely során nem (volt) elvárható, hogy a körülményt elkerüljük, vagy az esetleges kárt elhárítsuk.
Minden tőlünk elvárható intézkedést megteszünk, hogy az (esetleges) negatív következményeket a lehető legalacsonyabb szinten tartsuk.
Amennyiben újabb, pontosabb, konkrét információk birtokába jutunk, úgy ismételten haladéktalan írásos tájékoztatást adunk, illetve honlapunkon is elérhetővé tesszük és folyamatosan aktualizáljuk azokat.
Kérdések esetén forduljon hozzánk bizalommal.
Üdvözlettel,
Belegrai Péter
ügyvezető